Ogłoszenie o naborze na stanowisko: sprzątaczka
Ogłoszenie o naborze:
Opole Lubelskie, dnia 22.06.2021 rok
Komendant Powiatowy Policji w Opolu Lubelskim
poszukuje kandydatów na stanowisko:
sprzątaczka
w Zespole Wspomagającym KPP w Opolu Lubelskim
Wymiar etatu: 1,
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Opole Lubelskie,
Adres urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Opolu Lubelskim
24-300 Opole Lubelskie, ulica Morwowa 4
Warunki pracy:
Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze dynamicznym, związanych głównie z pracą fizyczną. Praca jednozmianowa, w oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Budynek Komendy trzykondygnacyjny, brak windy. Podjazd dla osób niepełnosprawnych tylko na zewnątrz budynku. Praca w większości jest wykonywana w budynku KPP w Opolu Lubelskim przy ulicy Morwowej 4, wewnątrz pomieszczeń. Korytarz, drzwi wejściowe, pomieszczenia biurowe i sanitariaty nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz dla osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Utrzymywanie w należytej czystości wszystkich pomieszczeń w budynku.
Utrzymanie ładu i porządku przed budynkiem.
Dbanie o powierzony sprzęt gospodarczy.
Oszczędne gospodarowanie wydanymi środkami do utrzymania czystości.
Wymagania związane ze stanowiskiem:
wykształcenie: podstawowe,
doświadczenie zawodowe/staż pracy: do 6 miesięcy na podobnym stanowisku,
3. planowanie i organizacja pracy własnej,
4. umiejętność pracy w zespole,
5. komunikatywność,
6. samodzielność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
CV i list motywacyjny,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej dopuszczającej do informacji niejawnych,
oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
kopie dokumentów potwierdzających wymagania związane ze stanowiskiem,
Co oferujemy:
dofinansowanie do wypoczynku pracowników,
dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,
dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5 % do 20 % wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
Termin składania dokumentów:
16.07.2021 rok
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Opolu Lubelskim
ulica Morwowa 4
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z artykuł 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 rok w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję, że:
Administratorem Danych Osobowych jest Komendant Powiatowy Policji
w Opolu Lubelskim z siedzibą przy ulica Morwowa 4, telefon (47) 812 82 16.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Powiatowej Policji
w Opole Lubelskie – e-mail: iod.kppopolelubelskie@lu.policja.gov.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie Kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej lub ustawy o pracownikach urzędów państwowych, natomiast udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie) zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach, związanych z procesem rekrutacji.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące, po upływie terminu składania ofert na wybrane stanowisko, a następnie zostaną zniszczone, jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y.
Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.
Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ulica Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w wybranym procesie rekrutacji.
Inne informacje:
Jako osoba niepełnosprawna nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
Informacje dodatkowe można uzyskać pod numer telefonu (47) 812 22 03.
Oferowane warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze brutto 2637,28 złotych i premia regulaminowa w wysokości 6,17 %. Ponadto dodatek z tytułu wysługi (prawo do niego nabywa się po udokumentowaniu 5 lat pracy i wynosi on 5 % wynagrodzenia zasadniczego. Z każdym rokiem wzrasta o 1 % do momentu, aż osiągnie wysokość 20 %).
Pliki do pobrania
-
ogloszenie o naborze
Data publikacji 24.06.2021 13:28(pdf 147.03 KB)